Stránky

sobota 31. října 2015

000 dní do termínu porodu

Ouuu, to vypadá docela děsivě! Dnes je náš první termín porodu, ale Ollie si z toho očividně nic nedělá, protože mě nic ani nebolí :D No, respektive trošku něco... Včera jsem chytla nějaký rychlobacil, který mě zničehonic zklátil v pátek odpoledne, fakt jsem se cítila hrozně, úplně jsem odpadla - jako chřipka, bolelo mě celé tělo, trochu v krku, hlava třeštila, nos ucpaný, skleněné oči, únava, šílená bolest čela (dutiny). Moje těhotenství takto v podstatě začínalo... to je tak když jdete zkusit běhat na konci ledna. No, děs.


Spíš mě to psychicky vydeptalo, protože jsem si řekla jak mám asi rodit když se nemůžu skoro nadechnout? Navíc v těhotenství do sebe ani nemůžu nacpat žádný dryjáky typu Coldrex. Takže pátek jsem nějak přežila s čajíčkem s medem a nahřívacím psem na čele a na nose... A v sobotu ráno mi manžel zajel do lékárny aspoň pro ten sprej s mořskou solí a pastilky, ládovala jsem do sebe zázvorový čaj s medem, šťávu z cibule a medu, citron, česnekovou polívku, inhalovala jsem nad hrncem v horkou vodou a mentolovým extraktem... No a hurá, je mi trochu líp! :) Tak snad to vydrží...

Dnešek jsem proležela v posteli v klídku, nastavovala jsem si v aplikaci HIIT Interval Timer různé své plánované workouty po porodu a přednastavovala sety na intervalový běh/chůzi a běh/sprinty, apod... Abych s tím pak měla co nejméně práce, a nemohla se tak vymlouvat, že toho je na mě moc :D Tak snad se Oliver už brzy ukáže... ale aspoň se mu u mě líbí :)


Žádné komentáře:

Okomentovat